Az előző bejegyzésemben az ingatlan tanácsadás előnyeiről írtam. Most pedig bemutatom, hogyan zajlik egy ingatlan eladási tanácsadás a gyakorlatban.
1. Első egyeztetés: A személyes találkozó előtt szükségem van az eladni kívánt ingatlan alapadataira, és arra, hogy a tulajdonosok milyen konkrét segítségre vágynak. Kérjük, írják össze az eladás folyamatával kapcsolatos kérdéseiket, hogy felkészülten érkezhessek a megbeszélésre.
2. Ingatlanfelmérés: A találkozón bejárom az ingatlant, felmérem annak adottságait, hogy pontos értékbecslést készíthessek.
3. Személyes konzultáció: A tanácsadás során részletesen átbeszéljük az értékesítés menetét, a várható kihívásokat és a javasolt értékesítési stratégiát. Válaszolok minden felmerülő kérdésre, felkészítve ezzel a tulajdonosokat a sikeres eladásra. Ez az 1-1,5 órás beszélgetés segít abban, hogy magabiztosan vágjanak bele az értékesítésbe. A konzultáció végén rendezzük a munkadíjat.
4. Értékbecslés és összefoglaló: Elkészítem az ingatlan értékbecslését, és egy részletes összefoglalót a tanácsadásról, majd ezeket emailben elküldöm Önöknek.
5. Utókövetés: Amennyiben a személyes találkozó után további kérdéseik adódnak, szívesen válaszolok rájuk emailben vagy telefonon.
+36 70 454 1056